wtorek, maja 22, 2018

66 Pudełko jako pamiątka komunijna

  Miałam ostatnio przyjemność stworzyć pudełko, które powędrowało do małej księżniczki Alicji.
Na początku miało być pudełko - książka ale jak to często bywa u mnie koncepcja mi się odmieniła i powstała bardziej duża szkatułka.
Materiały jakie użyłam to:

  • biała akrylowa farba Luxens do drewna,
  • lakier Bartek połysk,
  • dekory, birmata którą sama wycięłam, pomalowane pozłotą Starwax
  • papier do scrapbookingu,
  • pól perełki i kryształki.
  • pudełko książka z firmy HERN
Na pudełku wykonałam transfer zdjęcia i udało mi się nic nie "ukulać".

W komplecie z pudełkiem był też album harmonijka ozdobiony tym samym papierem do scrapbookingu co pudełko.

Zapraszam do oglądania zdjęć a jeśli propozycja Ci się podoba, napisz stworzę podobne dla Ciebie 








1 komentarz:

  1. no no bardzo eleganckie i ciekawie udekorowane, czasami warto zaglądać na https://chemialux.pl/ mają dużo promocji

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 KamaG , Blogger